Çağımızda reklamlara dikkat çekmek çok zor ve zamanla daha da zorlaşıyor. Tüketicinin dikkatini çekmek de faydalı olmaktan geçiyor. İşte gerçek zeka üretimi yaratıcı ve faydalı açık hava reklamlarından bazıları;
Çağımızda reklamlara dikkat çekmek çok zor ve zamanla daha da zorlaşıyor. Tüketicinin dikkatini çekmek de faydalı olmaktan geçiyor. İşte gerçek zeka üretimi yaratıcı ve faydalı açık hava reklamlarından bazıları;
Büyük Britanya'daki bu standlar, tartışmalı bir soruyu oylamaya açarak insanlara sigaralarını yere atmamaları gerektiğini hatırlatıyor.
Allstate Sigorta soruyor: "Emin ellerde misiniz?"
Colgate, diş beyazlatma konusunda oldukça iddialı.
Bir Braun Oral-B diş fırçası her şeyi temizleyebilir.
Pantene, saç kırıklarına engel olabileceğini Rapunzel aracılığıyla anlatıyor.
Akıllı şirket IBM'den akıllı şehirler için akıllı fikirler.
Pepsi, interaktif afişlerine müzik çalar yerleştirerek metroda sıkılanları gözetiyor.
Ikea, herkese katlanabilir bir kutu sunarak taşınma dahisi olduğunu hatırlatıyor. "Bu kutu taşınma günü için. Bu kutu aynı zamanda bir perde. Bu kutu aynı zamanda bir sehpa."
Otobüs tutacağı sayesinde saatin nasıl göründüğünü deneyebilirsiniz.
Purell, toplu taşımadaki tutacaklara tek kullanımlık bloklar yerleştirerek hijyen sağlıyor.
Nike, üzerinde koşu bandı bulunan etkileşimli bir pano kurdu. Panodaki mesajda, şirketin sayaçtaki her kilometre için UNICEF'e bağış yaptığı yazıyor. Bağış maratonuna herkes katkıda bulunabiliyor.
Marka geçtiği için reklam ve işbirliği değildir. Kaynak: Pazarlamasyon